Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството
BG-Рудозем: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Рудозем, ул. "България" №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска; Мая Орманова, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 53135 ; 0306 53160 ; 089 9911212 , E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 53149
Място/места за контакт: ОБЩИНА РУДОЗЕМДопълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: местно самоуправление
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на Община Рудозем".
Покупка
Място на изпълнение: гр.Рудозем, общ. Рудозем, обл. Смолян
Код NUTS: BG424
Доставките се извършват периодично по предварителни заявки от възложителя.
44100000, 44110000, 44190000
Описание:
Строителни материали
Различни видове строителни материали
НЕ
НЕ
Съгласно приложен списък към документацията за участие.
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците следва да представят гаранция за участие в процедурата в размер на 200 лева. Определеният изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на офертата без ДДС. Гаранциите се представят като банкова гаранция или се превеждат като парична сума по банков път по сметка на община Рудозем в ТБ "Инвестбанк" АД, IBAN: BG67IORT80193378364303, BIC: IORTBGSF. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора.
Плащането по договора за доставка ще се извършва със средства от бюджета на община Рудозем, като срокът на плащане е до 90 календарни дни след представяне на фактура за извършени доставки.
Минимални изисквания: Минималният оборот на стоките, които са обект на поръчката за последните 3 години да не е по-малък от 30 000 лева;
Минимални изисквания:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
ДА
Документация за участие е в размер на 24.00 лв. с вкл. ДДС и се получава всеки работен ден от 8,00 до 17,00 часа в община Рудозем, срещу представяне на разписка за внесената сума в касата на общината стая №9 или по банков път IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 447000, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF
Български
90
Заседателната залата на община Рудозем, ет.2
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.38 ал.3 и ал.4 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
През месец септември 2012 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070 , E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.
По реда на чл.120 от ЗОП.
09.11.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ