Помощна информация | Обратна връзка | Карта на сайта | На живо :: English :: | Размер: -A A A+
Обществени поръчки - профил на купувача

Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството

Краен срок за закупуване на документация: 07.12.2011
Срок за получаване на офертите: 14.12.2011

BG-Рудозем: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рудозем, ул. "България" №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска; Мая Орманова, България 4960, Рудозем, Тел.:  0306 53135 ; 0306 53160 ;  089 9911212 , E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 53149

Място/места за контакт: ОБЩИНА РУДОЗЕМ

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на Община Рудозем".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Рудозем, общ. Рудозем, обл. Смолян
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставките се извършват периодично по предварителни заявки от възложителя.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

44100000, 44110000, 44190000

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия
Строителни материали
Различни видове строителни материали

 

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложен списък към документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в процедурата в размер на 200 лева. Определеният изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на офертата без ДДС. Гаранциите се представят като банкова гаранция или се превеждат като парична сума по банков път по сметка на община Рудозем в ТБ "Инвестбанк" АД, IBAN: BG67IORT80193378364303, BIC: IORTBGSF. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането по договора за доставка ще се извършва със средства от бюджета на община Рудозем, като срокът на плащане е до 90 календарни дни след представяне на фактура за извършени доставки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документ за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице.; Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в легализиран превод. Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При представянето на офертата да се спазват изискванията на чл.14 от НВМОП. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване от участие в процедурата: 1. Участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП; 2. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и 5 ЗОП; 3. Участник, който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2. от НВМОП;.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния финансов отчет за 2010 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Минималният оборот на стоките, които са обект на поръчката за последните 3 години да не е по-малък от 30 000 лева;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 07.12.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
24 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие е в размер на 24.00 лв. с вкл. ДДС и се получава всеки работен ден от 8,00 до 17,00 часа в община Рудозем, срещу представяне на разписка за внесената сума в касата на общината стая №9 или по банков път IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 447000, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
14.12.2011 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.12.2011 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната залата на община Рудозем, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.38 ал.3 и ал.4 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

През месец септември 2012 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.:  02 9884070 , E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

По реда на чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ